piątek, 16 września 2016

Kocham Cię jak do księżyca i z powrotem // I love You to the moon and back

Witajcie // Hello
Od jakiegoś czasu bardzo spodobało mi się kolorowanie stempli. Przygotowałam na dzisiaj kartkę z jednym z nich. Wykorzystałam papier z kolekcji In the Backround - jeden z moich ulubionych. Powiem Wam szczerze, że podoba mi się ta kartka. Jest prosta i elegancka. Zobaczcie sami:)

For some time I really liked coloring stamps. I prepared for today card with one of them. I used paper from In the Backround collection - one of my favorites. I'll tell you sincerely that I like this card. It is simple and elegant. Check it out :)





Pracę wykonałam z użyciem:
Work done with:

In the Background zestaw - Bee Scrap

Miłego dnia :) 
Have a nice day :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)