środa, 3 lutego 2016

Witaj na świecie maluszku! // Hello little baby!

Witajcie!

Gdy w moje ręce trafiła paczka z nowymi kolekcjami, nie mogłam się powstrzymać i musiałam od razu je pociąć. Zaczęłam od kolekcji Magudy "Tupot bosych stóp". Nie powinno Was to dziwić, jeśli znacie moje zamiłowanie do kolorów ;) Bez najmniejszych problemów, za to z wielką przyjemnością, zrobiłam dziecięcą karteczkę. Gdy zobaczyłam paski, wiedziałam, że jako pierwsze muszę wykorzystać bodziaki. 

Hello!

When I got new collections, I just must cut them! I started with Maguda's collection "Happy stomping", because it's more colourful, and as you know, I love colours. Making a card was a great pleasure! As soon as I saw embellishment stripes, I knew I want to use body suit first.  



Obydwie nowe kolekcje możecie kupić w przedsprzedaży TUTAJ.
You can buy both new collections in pre-sale HERE.

Miłego dnia! // Have a nice day!

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)