sobota, 2 stycznia 2016

Nowy DT // New DT

Witajcie, 
Pozwólcie, że zaprezentuję nowy skład naszego DT.
Oto fantastyczne dziewczyny, które do końca czerwca będą Was inspirować.

Hello,
Let me introduce our new Design Team!
Here they are:


Koordynator DT / DT Coordinator


Witajcie! Ogromnie się cieszę, że znów mogę być częścią zespołu projektantek Bee Scrap i razem z Pszczółkami tworzyć trochę inspirującego i smacznego miodu w nadchodzącym sezonie :) Trochę mnie już znacie, ale mam nadzieję, że jeszcze Was zaskoczę :)

Hello! I'm so very happy to be a part of Bee Scrap design team again and that along with the other Bee girls I can make some inspiring and delicious honey in upcoming months :) You now know me a bit already, but I hope to surprise you :)

oraz 3 pozostałe członkinie DT / and 3 DT members


Witajcie :) Jestem Kasia (Kasik). Bawię się z papierem od kilku lat (z przerwami). Robię głównie kartki. Przeważnie są one proste, w jasnych, pastelowych kolorach. Bardzo lubię pracować z grafikami i wycinankami z papieru. Niedawno zakochałam się w stemplach. Prowadzę bloga i stronę na fb

Hello :) I'm Kate (Kasik). I've played with paper for several years (with interruptions). I create mainly cards. Mostly they are simple, with bright, pastel colors. I really enjoy working with graphics and paper cutouts. I recently fell in love with the punches. I have a blog and a page on fb 




Mam na imię Kinga choć większość osób zna mnie jako Ki i to imię zdecydowanie bardziej wolę. Od roku mieszkam "w lesie" razem ze swoją 18 miesięczną córką, tu spędzamy aktywnie każdą wspólną chwilę. A kiedy cisza i spokój lasu zdają się nam ciążyć uciekamy do ludzi, bo są energią i dają MOC! Wieczorem, kiedy Kaju zasypia przenoszę się w swój świat pasji, bez którego nie potrafię żyć. Odkąd pamiętam wiecznie coś dłubałam - taki syndrom niespokojnych rąk, który ma też moja córka. Jestem osobą o wielu pasjach i zainteresowaniach. Scrapbooking zajmuje w nim obecnie dominującą, choć nie jedyną rolę ... bo jest też malarstwo, do którego mam nadzieję niebawem znów aktywnie wrócić. Ostatnia moja wystawa pokazała mi, że warto robić to co się kocha, że warto być wiernym sobie. Jakie są moje papierowe prace ... myślę, że bardzo kobiece. Zazwyczaj z duża ilością warstw, kwiatów i mediów, choć nie tych klasycznych. Stosuję: farby akwarelowe, olejne, a nawet te do szkła ... lakiery do paznokci ... tusze do tatuażu ;) Kocham pastę strukturalną, folię OWV jako maskę i crackle za jego niezwykłe możliwości. Najczęściej robię kartki i scrapy ze zdjęciami mojej córki (czasem i inne prace). I wciąż pozostaję wierna recyklingowi w każdej postaci!

Hello! :)

My name is Kinga, but most of my friends know me as Ki, which is the name I definately prefer. I live in 'the woods' for a year now together with my 18-month old daughter. Here we acitvely spend every shared moment. And when the peace and quiet of the forest are too overwhelming we run to seek people because they are energy and give us the POWER! At evenings, when Kaju falls asleep, I move to my world of passion without which I cannot live. Ever since I remember I've made various things - it's a kind of restless hands syndrome, which has also my daughter. I'm a person with many passions and interests. Scrapbooking is currently at the top of this ledder, but it's not the only one...There's also the painting, which hopefully, I will soon start actively again. My recent exhibition proved me, that it's worth to do what you love and you always should be true to yourself. What are my paper works....? I think they are very feminine. Usually with a lot of layers, flowers and media, but not the classic ones. I use watercolors, oil paints, even those for the glass...I use also the nail polishes and the tattoo inks ;) I love the structural paste and OWV film as a mask and cracle for its unusual possibilities. Most often I make cards and layouts with pictures of my daughter (sometimes also different works). And I still remain devoted to recycling in any form!



Nazywam się Sara, a w świecie blogowym funkcjonuje jako Sajcia :) Studiuję politologię i mieszkam w Warszawie :) Przygodę ze scrapbookingiem w ścisłym tego słowa znaczeniu rozpoczęłam 4 lata temu po przyjeździe do Warszawy, pierwszy mój zlot i wsiąkłam na amen. W moich pracach staram się zawierać jak najwięcej optymizmu i energii, ponieważ to mój sposób na rozjaśnianie, cza sami szarej, a czasami bardzo kolorowej rzeczywistości! Kocham robić layouty i kartki, co zresztą zobaczycie sami! :)

My name is Sara. In the Internet I use my nick - Sajcia / Sajciastyczna. I live in Warsaw, where I'm studying political science and where my life with scrapbooking has begun. I've started making cards and layout something about 4 years ago, after my first scrapbook event and... I fell in love with papers! In my projects I'm trying to put a lot of energy, power and colours because this is my way to brighten up my world! :) I love making layouts and cards - in the next few months you will see it here! :)

a także Ambasadorka naszej marki / our Brand Ambassador



Witajcie! Jestem 25-letnią studentką medycyny z Wrocławia. Scrapuję od prawie 3 lat i kocham to całym sercem! Najbardziej lubię tworzyć mega kolorowe i pozytywne LO, ale od czasu do czasu robię też bardziej romantyczne kartki. Bardzo się cieszę, że jestem ambasadorką Bee Scrap, bo uwielbiam te papiery!

Hello! I'm 25 years old student from Wrocław. About 3 years ago I fell in love with papers! At most I like making colourful and positive LOs, but sometimes I also make a romantic card. I'm so happy that I'm a Bee Scrap Ambassador, because I love these papers!


Jestem szczęśliwa i dumna, że Bee Scrap ma po raz kolejny takie wspaniałe projektantki. 
Zaglądajcie do nas koniecznie, zasypiemy Was górą inspiracji, kursów i niespodzianek. 

I am so proud and happy to have another talented designers as a Bee Scrap DT.
Stay tuned for tons inspirations, tutorials and other surprises.

Kasia


7 komentarzy:

  1. Życzę całej ekipie twórczej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ula! Zaglądaj do nas jak najczęściej. :)

      Usuń
  2. Ale super ekipa, czekan na Wasze inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, pierwsze inspiracje pokażemy już bardzo niedługo. :)

      Usuń
  3. Strasznie się cieszę i ahoj przygodo! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ale ekipa, czekam na inspiracje dziewczyny, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)