sobota, 19 grudnia 2015

Przyłapana w Ulu - Anndylka // Caught in Hive - Anndylka

Witajcie!
Hello!

Dziś przyłapaliśmy projektantkę, której prace są niezwykle  kwieciste i wiosenne :) Powitajcie....
Today we would like to present a great designer, whose projects are so spring-like and flowerish! Please, welcome..






Kilka słów o sobie.
A few words about herself.


Witajcie, jestem Patrycja, tworzę jako Anndylka. Moja przygoda "artystyczna" rozpoczęła się od decoupage'u, a później odkryłam scrapbooking we wszelkiej postaci. Zaczęłam od drobnostek na własny ślub, z czasem obserwowałam co więcej mogłabym stworzyć. Pochłonęło mnie morze możliwości dzięki którym tworzyć można dla każdego i naprawdę wszystko, co sobie wyobrazimy. Uwielbiam robić kartki na wszelkie okazję, gdyż wiem jak wyjątkowy jest to podarek dla osoby obdarowywanej. Dzięki nim można wspominać w przyszłości wspaniałe chwile.
Na co dzień pracuję w biurze, więc taka forma spędzania wolnego czasu wspaniale daje mi się oderwać od rzeczywistości. :)
Zapraszam do oglądania mojego małego "świata" na mój blog: http://anndylkaloves.wordpress.com

Hello! I am Patricia, I create under a nickname Anndylka. My "artistic" journey has begun with decoupage and then I discovered also the scrapbooking with all its forms. I started with small projects for my own wedding and then I started to look around what else I could possibly make. I sank into the sea of possibilities of creating everything I could imagine for everyone. I love making cards for every occasion because I know that this becomes a special gift for the person who receives it. We can recall a great memories in the future thanks to such cards. I work in the office on daily basis, so this form of spending my spare time is a nice break from my everyday reality :) Feel invited to my little crafting world here: http://anndylkaloves.wordpress.com

Oto garść inspiracji pięknych prac Anndylki:
Here you can see a bunch of beautiful works of Anndylka:










Dla Bee Scrap Anndylka przygotowała piękne, radosne i nieco różowe ;) prace, zobaczcie sami:
For Bee Scrap Anndylka has prepared cheerful, lovely (and pink;) projects, just have a look:
















Anndylko, dziękujemy za wizytę, piękne inspiracje i życzymy kolejnych kreatywnych prac.
Anndylka, thank you for your visit and your beautiful inspirations. We wish you lots of creative, lovely projects!


Anndylka w swoich pracach wykorzystała papiery z kolekcji Kraina Czarów i Craftowe Marzenie
In her projects, Anndylka used Fairyland and Handcraft Dream paper collections:

   



Jeśli i Ty chcesz wziąć udział w naszej zabawie i dać się złapać na naszym blogu, napisz do nas zgłoszeniowego maila, na adres:
If you want to participate in our action and get caught on our blog, write us an email application to:

beescrapdt@gmail.com

Serdecznie zapraszamy!
You're welcome!







DT Bee Scrap

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)