środa, 7 października 2015

Śnieżna karteczka

Pogoda za oknem usilnie przypomina nam o zbliżającej się wielkimi krokami zimie, dlatego ja zasiadłam do najnowszej kolekcji Śnieżny dzień. Strasznie podoba mi się w niej to, że arkusze z jednej strony mają typowo zimowo-świąteczne wzory a z drugiej są bardziej neutralne. 

W wyniku mojego zauroczenia "śnieżynkowym" papierem, powstała moja pierwsza w tym roku kartka świąteczna :) 

Weather outside insistently reminds us of the upcoming winter, so I cut the newest collection "snowy day". I really like that on one side papers have a typical winter and Christmas designs and on the other more neutral patterns.

As a result of my fascination with "snowflake" paper, I create my first Christmas card this year.







Do stworzenia zimowej kartki wykorzystałam: 
I used:

para01.jpg

Pozdrawiam Was gorąco w tej zimny i chłodny dzień :* 
Have a nice day!


1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)