wtorek, 1 września 2015

Ciepło i aromatycznie

Pamiętacie moje trojaczki z zeszłego miesiąca?
Oprócz zielonej faworytki, to najbardziej lubię tą z czernią, ale nawet nie ze względu na czerń, a na - o dziwo - brązowe deseczki! Piszę 'o dziwo', bo po prostu nie przepadam za tym kolorem. I nie pytajcie mnie dlaczego w takim razie ten deseczkowy brąz zapadł mi w pamięć?... może dlatego, że niezbyt często gości w moich pracach, nie wiem...
Podobnie jest zresztą z kolorem czerwonym... a tu dziś mam dla Was podwójną niespodziankę - kartkę świąteczną w nielubianych przez mnie kolorach.

Oprócz wspomnianej Góralskiej Melodii 01 użyłam Na Ludowo 01 i stwierdzam jedno - wyszła ciepła i aromatyczna, dzięki plasterkowi pomarańczy, kartka świąteczna.
Powiecie - oszalała! Kartki świąteczne we wrześniu!?! Otóż tak :) nauczona rokiem poprzednim i jeszcze wcześniejszym, w 2015 będę już mądrzejsza i nie zostawię wszystkiego na grudzień :)








Do przygotowania kartki wykorzystałam etykietę świąteczną.

A jak jest u Was z pracami świątecznymi - ze wszystkim udaje się Wam zdążyć przed pierwszą gwiazdką?...

Życzę Wam udanego września i pozdrawiam!



W pracy użyłam:

Papier 30 x 30 - Góralska Melodia 01 - Bee Scrap    Papier 30 x 30 - Na Ludowo 01 - Bee Scrap

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)