sobota, 22 sierpnia 2015

Słodkie sówki!

     Witajcie sympatycy Pszczółek!

     Jeśli myślicie, że nasza kolekcja Tutti Frutti nadaje się tylko do prac "kuchennych" to po raz kolejny udowodnię, że tak nie jest. Zobaczcie jakie dwie sówki przycupnęły na choince, która rośnie na mojej działce.



     Postanowiłam zrobić kartki, które można wykorzystać jako zaproszenie na urodziny, albo złożyć życzenia. Sowa to także częsty motyw na pracach dla nauczycieli, a jak wiadomo we wrześniu...:D

     Zmiksowałam kolory Tutti Frutti i wyszło tak:





     Co myślicie o kartkach w nietypowych kształtach? Robicie takie, czy wolicie gotowe bazy np. kwadratowe?

     Pamiętajcie o naszym sierpniowym wyzwaniu!!!



Pozdrawiam Was serdecznie!


Wykorzystałam z Bee Scrap:








1 komentarz:

  1. zabawne, urocze.. a ja wciąż tylko głaszczę pszczółkowe papierki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)