poniedziałek, 6 lipca 2015

Na ludowo!

     Nadszedł dzień, gdy postanowiłam zmierzyć się z nową kolekcją Bee Scrap Na Ludowo. To nie są łatwe wzory, trochę z nie mojej bajki, ale w końcu udało się połączyć papiery i pomysł z mojej głowy.

     Powstała karteczka z okazji narodzin małej dziewczynki...




     Są laleczki, kwiat, róż i piórko, czyli połączenie tego co kojarzy mi się z dziewczynką i sielskim klimatem. Wyszło mało romantycznie, ale według mnie "inaczej". Co sądzicie?

      Zapraszam przy okazji na nowe wyzwanie pt. WAKACJE.


Życzę wszystkim twórczego tygodnia!
nawiedzonaulala.blogspot.com

Do wykonania kartki wykorzystałam z Bee Scrap:





4 komentarze:

  1. Gratuluję pomysłowego wykorzytnia papierów! Ula, świetna kartka! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne pomysłowe! Zazdroszczę kreatywności :) zawsze chciałam robić takie karteczki ale niestety aż tak kreatywna to ja nie jestem :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. zabawne a jakże wazne zyczenia. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka! Ja tę kolekcję mam od niedawna i jest super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)