piątek, 19 czerwca 2015

Little Princess

Witajcie,

Dziś chcę Wam pokazać kartkę, którą wykonałam z 3 kolekcji BeeScrap: Góralskiej Melodii oraz Tutti Fruti i Craftowego Marzenia.

Całą kartkę potraktowałam mgiełkami - pokolorowałam kwiaty, spódniczkę dziewczynki i popsikałam tło.

Wykonałam też swój pierwszy kwiat z piankowego foamiranu - przyznam, że to ciekawy materiał i jeszcze będę próbować swoich sił w tworzeniu kwiatów z niego :)

Spódniczkę, kwiaty i serduszka oprócz mgiełek, potraktowałam świecącym pudrem do flokowania.





Pamiętacie o naszym obecnym wyzwaniu Owocowym? Serdecznie zapraszam do udziału!




Pozdrawiam serdecznie,

Agnieszka (Malowany Imbryczek)



1 komentarz:

  1. Super :) kolorowa i radosna w sam raz dla małej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)